mandag den 19. august 2013

På gensyn under sommer solen

De sidste dage har været fyldt med farvel og på gensyn. Jeg er heldig at have en masse fantastiske venner, så for ikke at skulle rejse landet tyndt for at besøge dem alle sammen, havde jeg inviteret til kaffe og (fire slags) kage(r) i min have, med kun tre dage til afrejse.
Solen strålede hele eftermiddagen imens vi spillede i haven og lod aftenen være lun, hvor vi trak op i spejderhytten.

Jeg havde en skøn skøn skøn dag, mange tak til alle der mødte op! Tak for gaver, smil, breve og knus - og ikke mindst tak for kæmpe fælleskram om morgenen. Billederne fra dagen bliver dejlige at kigge på, når jeg savner jer alle det næste års tid!
Untitled

Untitled
Untitled
Untitled
Jeg fik både lykønskninger, breve og lidt gaver med på vejen. Og et par efterskolefolk havde bagt mig en pandekage-kage :-)
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled

Ingen kommentarer: