fredag den 23. august 2013

Mi casa es su casa

Her, i det evigt varme land, mødes jeg (af de enormt åbne og imødekommende mennesker) oftest med ordene "Linda" der betyder smuk (jeg skiller mig bemærkelsesværdigt meget ud med lys hud og blond-ish hår) eller "Mi casa es su casa" der betyder "mit hus er dit hus".

Untitled

Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Alle kører på scooter her, der er meget få biler i gaderne i modsætningen til scootere!

Jeg bor på en hovedgade OG med en slags folkeskole på den anden side af gaden, så der er altid meget støjende. Oven i det kører der altid scootere rundt, hestevogne og mit søvn er lettere forstyrret af Jetlag. Men! Søvnen reddes af min bedsteven: blæseren forenden af min seng!
Untitled
Sengen står på min hems. Resten af værelset er indrettet med de få medbragte ting, der ikke er tøj eller sko (disse er i mit mega høje skab, der kræver en skammel for at nå ;-))
Untitled
Untitled
Untitled

Untitled

En af værtsgaverne er smukt lavet af min nabo Birgit Winther og hænger i spisestuen. Du kan læse hendes blog her, hvor der bl.a. er et billede af lille tykke mig :-)

Familien Alvis blev rigtig glad for gaverne, her er nogle søde billeder af dem
Untitled
Norma and William
Untitled
William
Untitled
Mateo (Mate)

Ingen kommentarer: