torsdag den 29. august 2013

En dag ved el Lago Calima

Med alle de oplevelser, er det for vildt at jeg kun har været her under to uger!
Mandag var jeg sammen med udvekslingsstudenten Abbey fra USA, og hendes værtsbror, Juan, der lige er kommet hjem fra Danmark. De tog mig med til en pool sammen med deres klassekammerater - dejligt at bruge tid med nogle andre unge :-)

Tirsdag tog William og Norma mig med ud til en enormt smuk sø, el Lago Calima, en lille halvanden times kørsel fra Tuluá. På vejen købte vi lidt mad ved nogle vejkants-boder.
Untitled
Der var helt fantastisk skøn, 'amen det her land er så smukt.
Untitled
"Badning i søen er forbudt" - velkommen til Colombia, regler er kun vejledende.. 

Untitled
Denne søde and insisterede på et foto
Untitled
Og så er der lige feriecenter-pool-lækkerier med søen i baggrunden.
Untitled
Untitled
Øøh, ja. Her sidder jeg så. Som om ALLE ikke gloede på 'hende den blege' i forvejen, så sad jeg også lige fast i vandrutsjebanen. Sad fast er i virkeligheden en forkert formulering, da jeg hele vejen ned mere eller mindre skubbede mig selv frem - skraldgrinende.
Untitled
Untitled
Untitled
Da vi kørte derfra var skyerne på vej ned ad bjergene. De kom rullende og dækkede til sidst bjergene fuldstændigt. Det gik ret hurtigt; de kæmpe store bjerge stod så flot og minutter efter var vi på højde med himlen.

Ingen kommentarer: