mandag den 26. august 2013

En dag i Pereira

Untitled
Jeg bor i en del af Colombia der hedder Valle del Cauca. Valle betyder dal, og byen Tuluá ligger nede i dalen. Da vi kørte til Pereira kom vi lidt op i bjergene.

Mine værtsforældre fra første og tredje familie tog mig med til Pereira hvor vi blandt andet var i Zoo.
Untitled
Jeg er helt tosset med denne lille tykke skabning
Untitled
Untitled
Mit første værstpar, William og Norma, og mit tredje værtspar, Yaneth og Jesus (Chu-chu). Det tredje værtspar skal giftes til december - jeg glæder mig helt vildt!
Untitled
Untitled
En struds var ved at æde et plastikkrus, og da jeg ikke ville gå videre, hentede min 3. værtsfar en af de ansatte. Ser den struds ikke rimelig glad ud, efter at være blevet reddet? 
Untitled
Untitled
Min 3. værtsmor, Yaneth
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Mærkelig colombiansk fugl, siger skiltene.

Til frokost spiste vi i et mall hvor der var blomster-fest :-)
Untitled
Untitled
Sidst på dagen besøgte vi Sofie Jensen, som jeg rejste herover med. Det var SKØNT at snakke igennem (på dansk, halleluja) om hvor mærkeligt og dejligt her er.
Untitled

Ingen kommentarer: