tirsdag den 24. september 2013

En fantastisk weekend fyldt med udvekslingsstudenter!

Lørdag var jeg i Zoológico de Cali med nogle skønne udvekslingsstudenter fra Cali og Palmira (byer der ligger en times kørsel fra mig). 
Det var sjovt at se 10 andre der ligesom jeg, altid var med et kamera i hånden, hakkede sig gennem spansk og havde en vandflaske i tasken (så vi ikke besvimer i varmen). Vi er flest fra Europa :-)
Untitled
Untitled
Ham her, han er for sej
Untitled
Hele dagen snakkede vi alle løs og udvekslede historier. En fra Rotaract (de der planlagde det for os) sagde på et tidspunkt "Husk nu også at kigge på dyrene!" da alle havde for travlt med at snakke løs.
Untitled
Untitled
Untitled
Emeline snakker fransk og spansk, det lyder så fint når hun taler!
Untitled
Dette er det heldigste billede nogensinde! Denne smukke smukke kolibri lod Lea og jeg stå tryllebundet og kigge efter den.. Jeg kunne ikke tage øjnene fra den, for at tage et billede, så pegede bare kameraet i den rigtige retning - hvor heldig har man lov at være?
Untitled
Untitled

Fra lørdag til søndag havde jeg Carina fra Tyskland på besøg. Vi snakkede indtil kl. 05 om morgenen, før vi trætte faldt søvn. Søndag var der "el Dia de no carros" (dagen uden biler) i Tuluá, så mine forældre kørte os byen tynd på scootere, for at se alle aktiviterne, der var i byen den dag.
Untitled
UntitledUntitled
Untitled
Hun bor kun tyve minutter fra Tuluá, i byen Bug så jeg skal snart besøge hende (og så er der Milka chokolade hjemme ved hende, hahah)
Untitled
Ved en af aktiviterne var der mulighed for at klatre en smule. Dét har jeg godt nok savnet! Må lige kigge mig om efter en mulighed for at komme på en rigtig klatrevæg eller noget lignende..
Untitled
Carina bor nær Berlin, så vi har allerede snakket om at besøge hinanden næste år, det var bare så hyggeligt!

Ingen kommentarer: