tirsdag den 24. september 2013

Ridetur i paradis på stædig krikke

Fredag, på min månedsdag med Colombia, var jeg ikke i skole, men tog i stedet ind for at bo hos min bror Mateo i millionbyen Cali. Vi havde aftalt at vi skulle ud og ride, så turen gik ud af byen til en flot hestefarm, bygget i kæmpe-bambus.
UntitledUntitled
Untitled
Det må være et helt okay sted at være hest, med så skøn en udsigt.
Untitled
Untitled
Læg lige mærke til farve-kombinationen! De to blonde sammen, og de to solbrændte ;-)
Untitled
Untitled
Vi krydsede floder, havde bjergene i baggrunden, red forbi frugttræer, solen gled ned ad himlen og eftermiddagen var lun. Det var nogle helt fantastiske timer! Det var dog en anelse svært at tage billeder på en gyngende hesteryg, så jeg endte med at lægge kameraet i tasken og nyde det..
Untitled
..og hvilket held! For kort efter krydsede vi en flod, hvor min DUMME hest pludselig lagde sig ned?? Min taske røg i strakte arme over hovedet, i mens min hest langsomt sænkede sig ned i det kolde vand.
Jeg var gennemblødt og skraldgrinende!
Untitled
Untitled
En af de dage, hvor man sandt kan sige noget så mærkeligt, som "jeg har svømmet med en hest", da jeg hoppede helt under og trak hesten lidt længere ud :-)
Turen tilbage var en anelse køligere, og Mateo lod mig sidde på en måtte i bilen, men Gud hvor var det sjovt. Eneste minus: min bagdel var en anelse øm efter flere timers ridning.

Aftenen blev fejret med McD-besøg - kæmpe bonus ved at være i Cali!

3 kommentarer:

WintherTid sagde ...

Hej super seje Sissel, vidste slet ikke at du kunne 'hestning' - virkelig sejt! Jeg blev jo virkelig overbevist om at de er fuldkommen utilregnelige sådanne nogle krikker, man kan da ikke bade med en prinsesse på ryggen! Nyder at følge din blog (min mor er også blevet fast læser). De største knus og krammere Birgit

WintherTid sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Sissel sagde ...

Da den kære Fru. Gammelgaard aldrig har forstået konceptet med 'hestetræner' og at det ikke var hende der, skrækslagen, skulle trække hesten op, har jeg aldrig før gjort i 'hestning'. Du kan tro min bagdel var øm! ;-)
Jeg tror at min krikke var ekstra utilregnelig, som du kan se, blev både min bror og Laura siddende til hest.
Kig med, kig med,
varme kram y un beso :-)