mandag den 23. september 2013

Herhjemme i Tuluá går det godt

Så godt, at jeg næsten ikke kan følge med i alt det fantastiske der sker. Her kommer nogle små historier, med nogle af de mange billeder jeg går og tager
Untitled
Min skønne terrasse på en rolig eftermiddag.
Untitled
UntitledUntitled
'Amigos Secretos' er en leg, der svarer til, at vi er nisser for hinanden i december. Alle er hemmelig ven for en anden i klassen, og skal give personen lidt slik hver dag. Til sidst giver man en gave for et aftalt beløb. Min hemmelige ven var Daniella fra min klasse, og hun var så sød at give mig en kurv fuld frugt, da jeg ikke er så glad for deres slik herovre! Det er i denne måned, da d. 21 september er dagen for venskab. De er dog så tosset med legen, at jeg leger det i 10. klasse, i 11. klasse og med min interact klub.
Untitled
Untitled
Laura fra 11. klasse inviterede mig en aften ud og cykle på mountainbikes. Solnedgang og snakkenløs (på spansk) på vej mod bjergene - skøn og lun aften. Til trods for at turen gik ud til et noget tvivlsomt område (og som altid masser af tilråb, "Hola mona!" (halløj blonde!)) bad hun mig om ikke at være bange, og hun er den lokale, så nød turen.
Fotografi den 16-09-13 kl. 14.34Skærmbillede 2013-09-16 kl. 15.29.04             Stort tillykke til min søde far! Det blev til et kald over Skype, med alt hvad jeg har med mig af Dannebrog!
Untitled
UntitledUntitled
Untitled
Abbey fra USA tog mig med til en fattig pigeskole hvor hun underviser i engelsk hver torsdag. Jeg vil prøve at tage med så ofte jeg kan, da det var enormt givende. Jeg lærte lidt mere spansk, og følte at jeg gjorde noget godt!
Untitled
Jeg elsker Tuluá  ♥

Ingen kommentarer: