søndag den 22. september 2013

Chelados og flodpassage

Det er fantastisk dejligt at bruge tid med udvekslingsstudenter. Vi har til fælles at det hele er nyt, lidt for mærkeligt til tider og andre gange så skønt at der bare må tages et foto.
I min by bor der to andre udvekslingsstudenter: Abbey fra USA og Aldo fra Mexico. Abbeys værtsbror, Juan Camillo, er kommet hjem fra et år i Danmark, og er oftest med.

Lørdag i sidste uge kørte vi til byen Buga Grande for at smage en mærkelig berømt is, Chelado, og nyde solen i den fine by. Isen var lækker nok, den smagte lidt af tyggegummi, men det revet ananas kunne de godt have sparet. 
Untitled
Untitled
Untitled
Juan Camillo, jeg, Abbey, Aldos værtsmor og Aldo.
Untitled
I stedet for en bro, er det denne.. flodbod? der transporterer biler, scootere og folk over floden. Det virkede så komisk at Abbey og jeg kunne ikke lade være med at grine, da den langsomt passerede floden.
Untitled

Jeg tog en lille video, så nu må vi ses om det virker for jer :-)
Untitled
Untitled
Untitled
Abbey snakker jeg altid løs med, det er så dejlig nemt at hun forstår mig når vi snakker engelsk, med de andre skal jeg som altid anstrenge mig med spansk.
Untitled
Vi smagte lidt flere colombianske sukkersager.

Om aftenen inviterede Abbey og Juan Camillo til fest med deres klasse, Aldo og jeg. En rigtig rigtig hyggelig aften! 

Ingen kommentarer: