torsdag den 12. september 2013

Tiden står bestemt ikke stille..

..men flyver afsted, for jeg laver noget nyt og spændende hver dag!
Dette indlæg bliver primært fotos med tilhørende små historier - enjoy :-)
Untitled
Norma og William blev rigtig glade, da jeg bagte dem pandekager med dansk opskrift (selvfølgelig med et par dl. øl i stedet for mælk - elskede hvordan min værtsmor kiggede lidt mærkeligt på mig før hun tog ud og købte en klassisk colombiansk øl, Poker)
UntitledUntitledUntitled
Untitled
Min søster i familie #3, Mariana og hendes veninde Nicole.
Untitled
Untitled
Fin fin pedi- og manicure en torsdageftermiddag. De er alle steder hernede og det koster under 50 kr. at få total-plejet hænder og fødder i en times tid.
Untitled
Untitled
Endnu en gang på dejlig dejlig gåtur. Jeg elsker at vandre i de smukke omgivelser!
Untitled
Vejret gør sjælendt noget halvt her.. når solen skinner er der op imod 35+ grader - når det derimod regner så åbner himlen sig!
Untitled
Untitled
Eftermiddag med nogle stykker fra min klasse, 10. De inviterede mig med ud og spise is - rigtig hyggeligt, og dejligt at de tager mig med :-)
Untitled
Rommi-Q med mine 3. værtsforældre. Søde Yaneth og Chu-chu (Jesus). Bemærk gerne, at jeg kun har én brik tilbage, og vandt runden efter billedet!
Untitled
Siden jeg lavede pandekager (de var næsten lige så vilde med dem, som jeg er) har de fået den fyrstelige idé altid at have lidt pandekagedej i køleskabet. Og jeg der ellers passer på vægten, men det her er jo for lækkert et sen søndag-morgen syn :-) Danske pandekager og havregrød, colombiansk kaffe og vindruer!

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Sissel.
Dejligt at læse om dit liv i verden. Hav det godt. Kærligst Marianne

Sissel sagde ...

Hej Grand :-)
Dejlig at du følger med, jeg håber at du og familien har det god i DK. Hils dem mange gange!
Knus