søndag den 15. december 2013

Rotary, lækre damer og jul til de fattige

Besøg fra præsidenten af Rotary Colombia
I de sidste og de kommende par måneder rejser præsidenten af distrikt 4281 i Colombia, Pedro, rundt til alle klubber i distriktet med hans kone
Untitled
Min papa holder taler da han er klub præsident
Untitled
El gobierno de Rotary Colombia y yo :-)
Enormt venlig mand, der har inviteret mig til hovedstaden Bogota til foråret
Børnehjemmet
Min amerikanske veninde og jeg underviser fortsat engelsk på det katolske børnehjem i byen hver torsdag. På børnehjemmet bor en flok søstre (nonner) sammen med pigerne
IMG00138-20131114-1604
Her forleden lærte jeg dem at folde julehjerter og at sige glædelig jul på engelsk. De søde piger var vilde med det! 
Miss Colombia
Den årlige skønhedskonkurrence turnerer rundt i landet. Miss Colombia og de tre prinsesser, altså 2., 3. og 4. pladsen.
Miss Colombia 2013(mira las abuelas atras!)(læg lige mærke til vild bedstemor 1 og 2 ;) )
Miss Colombia 2013La reyna
We are also on the catwalk!
Jeg, Alvaro og Abbey på caaatwalken
Miss Colombia 2013La reyna y las princessas
1456126_10201809101885719_536955527_n
Foto by fotograf
Fællesbillede med de smukke damer. Abbey og jeg snakkede løs om, på engelsk, hvor smukke og spændende de var - det viste sig at de kunne forstå engelsk! Og pludselig var vi de interessante som de ville vide alt om ;-)
Bryllupsinvitation
Parret i min 3. værtsfamilie skal giftes her i december, og deres invitation er så fin! Det er et duftlys og i kortet er der både et bibelvers, invitation og en lille vejvisning
Matrimonia
Har været med dem i Cali og købe lækker gulvlang kjole og højhælede guldsko! Haps
Børnenes jul; Rotary og velgørenhed
Med Rotary laver vi en masse velgørenhed herovre. Det er en vild oplevelse, at være så meget med til at gøre en forskel.
Untitled
Gavetårn med gaver til børnene.
Untitled
De søde børn ville gerne males i ansigtet. Blomster, fodbolde, sommerfugle
Untitled
Børnene er fra Rotary Tuluá el Lago støtteprogram, hvor de hjælper børn med en speciel sygdom. Rotary Brædstrup i Danmark støtter klubben økonomisk, og jeg blev takket med klapsalve på vegne af dem. Så det hjertelige tak sender jeg hermed videre til Brædstrup Rotary klub.
Untitled
Nogle af børnenes overlæber sad kun sammen med tape. Det var et hårdt syn
Untitled
De fattige børn fik det helt store julearrangement med gaver og julemand!
Untitled
Maria Camilla her, underviser jeg også i engelsk på børnehjemmet. Hun fik et sæt hovedtelefoner og hørte lige lidt musik fra min mobil. Havde et par spanske sange :-)
Untitled
Untitled
Dagen sluttede af med dukketeater og de var så søde og glade. Jeg havde hele dagen snakket, krammet og high-fivet med dem

Ingen kommentarer: