mandag den 2. december 2013

Ondt i bagdelen

Nok er kinderne blevet rundere i det jeg har taget en anelse på siden jeg ankom, men min bagdel af altså bestemt ikke polstret nok til en 4 timers mountainbike tur i de omkring liggende bjerge!
På tur med drengene!Montañe bicicletas con los muchachos de mi salon
Dette billede er i virkeligheden taget, og blev taget om et par gange, som en undskyldning for at jeg kunne holde en længere pause ;-)
Turen hjem var med lidt højere humør!(det gik mere nedad..)
Jeg var afsted med en flok af drengene fra min klasse, der havde været så søde at låne mig både cykel, cykelhjelm og handsker. Vi tog afsted tidligt på formiddagen, knoklede igennem et bjerget landskab i nogle timer, en vældig masse op ad bakke indtil vi kom til en lille bjergby, La Marina.
Her spiste vi lidt brød på en lille café og tog videre ud til en offentlig bjerg-vands-pool-ish..
Untitled
Untitled
Drengene lavede spring og skulle vise sig lidt og jeg nød solen og brugte en del tid på at flygte så de ikke smed mig i. Nok var der tosse-varmt, men bjerg-vand er virkelig køligt!
Mange drenge træner i det her land.. og viser det gerne! (du hører intet brok fra mig)
På tur med drengene!Montañe bicicletas con los muchachos de mi salon.
Jeg skal ikke op på en cykel lige foreløbig (cykelsadler er jo bare enormt ukomfortable??) og min næse er ræve rød, men det var en hyggelig dag, og en endnu hyggeligere hjemtur. Det gode ved at det går op ad bakke er jo, at så går det ekstra hurtigt ned ad bakke!

Ingen kommentarer: