søndag den 13. oktober 2013

Et optog og en optræden

Min skole, Colegio San Francisco, havde fødselsdag og det må man sige blev fejret. Her fejrer skolerne deres fødselsdag hvert år med optog og "åbent hus" arrangement. Så selvom det var et "uinteressant tal" som at fylde 78 år, blev der malet med den helt store pensel.
I ugerne op til har vi øvet optog, lavet dekorationer til skolen, øvet dansenumre og på den måde misset nogle lektioner - jeg klager ikke :-)
Et optog
Untitled
2 timers farverigt optog igennem byen.
Untitled
Sissel 001
Foto by unknown school-photographer
Sammen med fem andre gik jeg forrest i optoget. Der blev visket mona der betyder blondine, imens vi gik igennem byen, peget og taget billeder. Det var en lun formiddag, men solen stod ikke højt nok til at smelte os, så det var virkelig en god dag.
Untitled
Untitled
Nogle af mine bedste venner fra 11. 
Untitled
De søde piger fra 11. klasse panikkede en anelse da hår og make-up skulle ordnes. "Hendes hud er for lys! Vi har ikke noget pudder der passer til!" Jeg tror de endte med at bruge noget lys øjenskygge i stedet ;-) 
Untitled
Nogle af mine klassekammerater i optoget.

En optræden
Søndag fra tidlig formiddag til sen aften var der "åbent hus" på skolen. Med både talentkonkurrence, danseoptræden, banko og sceneshow. Her er nogle stemningsbilleder. 
UntitledUntitled
UntitledUntitled
Untitled
UntitledUntitled
UntitledUntitled
Untitled
Sammen med en blandet gruppe af 10. og 11. klasse var jeg med i en salsaoptræden. 
Bailar! Bazar al Colegio San Francisco y bailo rumba con decimo y once :-) Risa
Brian og jeg står fint placeret bagerst, og kan måske ikke huske alle trinene, men hvor var det sjovt!
Tryk lige her for at se os danse (link til Youtube.com)
Untitled
Grib chancen. Jeg er kun udvekslingsstudent en gang, så nogle gange skal tingene bare springes ud i. Jeg deltog i talentshowet med Adele - Rolling in the deep. Helt kønt var det måske ikke, men jeg fik undersøgt om det var noget jeg turde. 
Gracias amigo :-) Él toco guitar mientras yo cante al frente mi colegio.
Juan Camillo og jeg

2 kommentarer:

WintherTid sagde ...


Du er den sejeste, smukkeste og sødeste mona jeg kender ;-) Dejligt at følge med i dine gode oplevelser og se at du nyder livet MAX, fortsæt min ven og fyld din rygsæk op til bristepunktet. Knus og kram Birgit (hilser også fra Steffen)

Unknown sagde ...

Ja masser af spændende oplevelser tanker du og mange fine billeder... husk nu at lave backup med jævne mellemrum af din Macbook, så du mindst har to kopier af alle billederne m.m.