søndag den 12. januar 2014

Finurligheder

De er så vidunderligt kreative med butiksnavnene her.
Untitled
Pan betyder brød, og det vrimler med panaderias i byerne. Men Peter Pan er bare for fedt et navn :-)
Untitled
Ser det her skummelt ud? Lad mig så tilføje, at super baratas betyder super billigt. Skummelt nu?
Så tager du helt fejl! Det er et apotek, men jeg lover dig, at jeg har stirret på disse 'Drogarias' mange gange..
Untitled
Der er ikke det der ikke kan være på en cykel!
Untitled

Da jeg ankom spurgte jeg om her var sne? Svaret var nej, kun det sorte sne. Det blev sagt med et smil i øjet. Det viser sig at de brænder deres sukkermarker af, for nemmere at kunne komme til produktet, der altså ikke brænder ned.
Da Tuluá er en mindre by omringet af marker og landbrug, har jeg ofte set sorte flager over hele himlen. Og jeg skal indrømme, at det ligner faktisk at det sner, men så bare helt forkert farve..
Billedet er taget fra min terrasse og filmen er taget i september på vej hjem fra Rotary arrangement hvor Hannah og jeg bare stirrer på kæmpe flammerne (læg mærke til den smukke palme-silhuet)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej, jeg er colombianer og bor i DK. Har en kusine der bor i Tulua. Hende og hendes familie har to restauranter der. En der hedder Maria Moñitos og en anden der hedder Estufa.

Anonym sagde ...

Hej, jeg er colombianer og bor i DK. Har en kusine der bor i Tulua. Hende og hendes familie har to restauranter der. En der hedder Maria Moñitos og en anden der hedder Estufa.