tirsdag den 14. januar 2014

Et eventyrligt bryllup

Untitled
En helt vidunderlig dag, et helt eventyrligt bryllup. 
Så smukke så de ud, søde Yaneth og Chucho, parret i min tredje værtsfamilie, da de blev gift d. 14 december 2013. Kan ikke lade være med at smile over dette billede, de så jo brandgodt ud!
Untitled
Det hele var simpelthent så idylisk under det store træ, med nærmeste venner og familie
Untitled
Untitled
Fra venstre: min søsters bedsteveninde, min lillebror Santiago, min lillesøster Mariana, hendes kæreste og sidst på bænken sidder min fætter.
Untitled
Untitled
Da de hånd i hånd og med de smukkeste smil gik forbi mig, pressede tårerne på. Jeg kunne ikke være gladere på deres vegne!
Untitled
Brudepiger! Tvillingerne er døtre til nogle fra Rotary
Untitled
Det største lykkeligste kram til bruden! Hun var så smuk fra top til tå
Untitled
..også til brudgommen :-)
Untitled
Hatte med brudeparrets initialer blev uddelt til alle gæster. Her står jeg med min papa og mama fra første familie, William y Norma
Untitled
Min søde lillesøster og jeg
Untitled
Untitled
De er så dejlige sammen og jeg holder uendeligt meget af dem :-)
Untitled
Til trods for et hav af professionelle fotografer, poeserede de nu bedst til mig og mit Sony kamera. De professionelle billeder sættes sammen til en billedbog, som der oftest laves ved specielle begivenheder.
Untitled
Under stjernehimmel og med en lun aftenbrise sendte vi papirslygter til vejrs. Idéen fik de fra filmen Tangled, så sangen derfra spillede naturligvist imens www.youtube.com/watch?v=yD_IEqxp-e0
Untitled
Untitled
Untitled
Brudedansen var ikke just vals, men derimod en bachata. Jeg har været med til nogle af deres dansetimer, så jeg sad og trippede med fra min plads ved bordet.
Untitled
El momento perfecto!
Senere på aften var der både tale, lækker tre-retters menu, masser af danse og "hora loca" (en time med balloner, hatte og party musik - altid morsomt at se de voksne give den gas ;-))
Untitled
Singlepigerne blev linet op på række..
HAHAHA, gæt hvem der greb brudebuketten?
..og gæt så hvem der greb brudebuketten? Haha!
Buketten hænger fint på mit værelse, og minder mig om en helt fantastisk dag. Billederne må tale lidt for sig selv, for jeg kan ikke beskrive det bedre, end at jeg gik rundt med det største smil hele dagen.

Ingen kommentarer: