fredag den 15. november 2013

Mateo fyldte tyve på en tirsdag

D. 22 oktober kørte vi til Cali med bagagerummet fyldt med gaver, og klar til at fejre min storebror, Mateo, der fyldte år. Mine værtsforældre har det med, bevidst eller ubevidst, at matche i farverne, så jeg skyndte mig også at skifte til blå ;-)
Untitled
Jeg havde brugt en masse (kreative) timer på at forberede hans fødselsdagsgaver. Et brætspil der hedder Parques (det minder om et seks-mands-ludo) med billeder fra Danmark blev tegnet og lavet fra bunden. Og en vandbakkelseskagemand bagt fra bunden i vores tvivlsomme gasovn, der regner i fahrenheit. Jeg er ret stolt af resultatet af begge dele :-)
UntitledUntitled
UntitledUntitledUntitledUntitled
Untitled
Billede fra hans fine lejlighed med balloner og bannere fra hans kæreste, Ana
Untitled
Untitled
Hvis du klikker HER kan du se den video jeg havde klippet sammen til ham, som han sidder og griner over. Det er et tillykke fra familie og venner 
Untitled
Vi brugte eftermiddagen på spis-alt-det-kød-du-kan-brasiliansk-restaurant. Kæmpe fan! En tjener kommer konstant tilbage med nyt kød og derudover er der fri buffet. Jeg var farligt mæt..
Untitled
Vi kørte sent hjem efter en lang og dejlig dag i storbyen Cali. Min papa vendte sig rundt og så mig i kærligt i øjnene. "Tusind tak for alt det du lægger i, at glæde mig og min familie". Jeg er så heldig at bo hos dem, og er blevet en del af (endnu) en familie jeg elsker, og som passer enormt godt på mig.

Ingen kommentarer: