lørdag den 16. november 2013

Forsinkede oktoberhistorier

Tiden flyver, og jeg skynder mig lige at få billeder fra oktober op før jeg allerede står midt i december.

Jeg har været til spejder - og hold op hvor tørklædet lå godt om halsen efter så længe uden!
Gruposcout 208 Tuluá Endelig tørklædet om halsen igen, honor før flaget, en kende for meget snak om Jesus men ellers en skøn og grinende eftermiddag :-)
Untitled
Flaghejsning var jo (næsten) som jeg kender det. Lidt for meget snak om Gud og Jesus - de kan slet ikke lade være herovre, og så et ret kreativt flag med gruppens farver og Baden Powl i midten.
Gruposcout 208 Tuluá Endelig tørklædet om halsen igen, honor før flaget, en kende for meget snak om Jesus men ellers en skøn og grinende eftermiddag :-)
Klappeleg og kluddermutter
UntitledUntitledUntitled
Søde Amanda har sendt mig et brev/pakke - ovenikøbet med Marabou. Haps! Blev så glad at jeg dansede lidt rundt i stuen, før chokoladen forsvandt. Tak venne!
Tak for brevet
På min to måneders-dag bagte jeg vandbakkelses boller med jordbærflødeskum. De blev serveret på mine forældres seng med et stort tak! Og derefter en stille søndag aften med tv
Untitled
Untitled
Med Rotaract (Rotary for 18-30 årige) var jeg ude og plante træer. Dog skulle et faldefærdigt pigtrådshegn lige fjernes. Handsker? Nej da..
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Et dejligt billede af min papa og jeg.
Rotary me ha dado un segundo papá, gracias
Oktober var også måneden hvor Colombia kom med i VM! Folkefest! Jeg heppede alt hvad jeg kunne, men bruger det meste af kampene på at forsøge at oversætte kommentatorens lyn-spansk. Umuligt!
Untitled
Min veninde Abbey, fra USA, og jeg arbejder fortsat frivillige som engelsklærere på et børnehjem hver torsdag. Det er vildt dejligt, faktisk at kunne gøre en forskel
Untitled
Med oktober kom selvfølgelig også Hallooween. Og så tæt på USA er traditionen selvfølgelig nået hertil. De betød (plask-vådt) zombie optog i gaderne, indkøbscentre og gader FYLDT med børn og voksne i udklædning og børn der d. 31 ringede på døren efter slik. Selv var jeg i et skræmme-hus med nogle fra klassen.
Untitled
Med spejderne var jeg til Scoullooween, hvilket betød at jeg måtte fikse et hurtigt kostume. Første søgning på google kom med et nemt forslag, så jeg strøg ud efter gul t-shirt, elastikbånd og papkrus.
Det blev til en minion fra "Grusomme mig" - dog relativt malplaceret blandt 15 årige piger i sexede prinsessekjoler, men pyt
Mit hjemmelavede-panik-Hallooween-kostume blev en gul dansk MINION! :) Omringet af piger i sexede prinsesse-kostumer..
Julepynten har (selvfølgelig?) været i butikkerne siden august, men i oktober stak det altså helt af! Der er rækker op og ned med julepynt, julenisser, snemænd og sommerfugle.

Untitled
Fandt endda denne fine jule-plastik-palme midt i jule-plastiktræ-og-blinkende-dekorations-julelys-kaosMidt i jule-plastiktræ-og-blinkende-dekorations-julelys-kaos findes det ultimative julegøgl: jule-plastik-palmetræet!In the middle of the christmas-plastictree-and-sparkling-decorative-christmaslight-caos is the ulitmative christmas-must have: the christm
Min veninde Carina, fra Tyskland, er simpelthent så herlig! Tænk at jeg skulle hele vejen til Colombia for at blive veninder med en fra mit naboland...
Den her udsigt er ikke til at tage øjnene fra!Este punto de vista.. no possible a movimiento mis ojos..
Untitled
Untitled
Udsigten over min delstat, Valle del Cauca
Untitled

Ingen kommentarer: