torsdag den 1. maj 2014

Så kører vi igen

Søde læsere: naboer, Rotary, familie, venner og andre interesserede.
Jeg er blevet fortalt, at selv den mest entusiastiske blogger taber tråden omkring midt i deres udveksling, og jeg blev ingen undtagelse. Et tilbageblik i mine fotos fra de sidste måneder, bevidner om at der har været fart på! I skal få et billede fra her og der, og så vil jeg i næste indlæg starte med at lægge vægt på bestemte begivenheder igen. Så følg med! De næste indlæg bliver tilbageblik :-)
1515017_10203101121307884_745285194_n
Mine skønne lokale veninder Angelica (Alica), Anna (tager billedet), Abbey (USA) og jeg der nyder den 3 måneders lange sommerferie. Fra slut november til slut februar gik tiden med fest, hængen ud ved den offentlige pool, tage i biffen og generelt bare hygge med vennerne!
Drengene er Carlos og Estiven
Untitled
Untitled
En gardner skal der da til, for at holde 2 km3 "haven" foran huset pæn.
Untitled
Igennem min 2. værtsfamilie har jeg fået en kusine, Linda, der er halvt canadier og var på besøg fra Canada med hendes forældre og hendes søn Mateo. Jeg fik lov at lege med den lille guldklump godt hver dag i en måned :-)
Untitled
I forbindelsen med finalen i amerikansk football, Super Bowl, holdte vi American Night! Abbey og jeg brugte eftermiddagen på at lave Slappy Joe's og andre amerikanske retter og stillede klar.
Det meste af vennegruppen var samlet og vi hyggede os - til trods for at det forkerte hold vandt
Untitled
Untitled
Jeg havde Carina på besøg og sammen med nogle af drengene tog vi op til El Picacho. Det er en svedig tur derop under sommer solen, så vi var tidligt oppe! 
UntitledUntitled
Sommerfuglene flakker altid rundt deroppe og der er udsigt over hele Tuluá. Det er et fint sted :-)
Untitled
Untitled
Interact er en ungdomsklub under Rotary. Vi har dem ikke rigtig i Danmark, da der er så mange andre sociale klubber. Interact prøver at gøre en forskel, vi har blandt andet været ude og dele brød og varm chokolade ud til børn og gamle i et meget fattigt område :-)
Untitled
Untitled
Søde Yaneth og Chucho, mine 3. værtsforældre og vores hund Luna
Untitled
Vi pakkede bilen med håndklæder og hund - og tog ud til en flod, godt en times kørsel fra Tulua. Luna svømmede lykkeligt rundt og prøvede at redde os alle sammen, hvis vi plaskede for meget i vandet. Hun var sød at have med derude, men hjemturen blev lettere vandaliseret af lugten af våd hund..
Untitled
Dagene op til min fødselsdag var Abbey og jeg med hendes familie ude ved deres lækre sommerhus der har alt. Pool, bar, jacuzzi, UTV, egen båd, international madvarer og udsigt over det smukke område Calima.
Untitled
Vi kørte med UTV op i bjergene for at få udsigt over søen Calima. Imens vi kørte passerede kl. 17, altså min fødselsdag i Danmark, så jeg fyldte 18 i mens vi drønede igennem skov og op ad bumlede stier!
DSC00361 - version 2
Der er skide skønt ved Lago Calima, helt betagende flot.

Ingen kommentarer: