tirsdag den 18. februar 2014

Vinterbadning, brrr

Jeg har vinterbadet to gange: Første gang måtte jeg holde mine efterskolevenner i hånden for at hoppe i Vejle Fjord i vinterhalvåret, men så blev vi heller ikke i det kolde vand for længe.
En helt anden sag var det, da jeg i dag skulle have vasket håret under et brusende isvandfald på et badeværelse i Colombia. Men stikker man én fod ind ad gangen, holder vejret og ikke hviner alt for højt hvis vandet rammer ryggen, kan man klare det uden de værste forfrysninger.. nej, der er ikke varmt vand i mit nye hjem, så jeg bliver nok set med fedtet hår fra nu af!

1 kommentar:

Julie Larsen sagde ...

Jeg svømmede vinter badning fra Februar til Marts sidste år... er du sindsyg det blev koldt i Februar!

Har du måske lyst til at følges, jeg har en Chanel giveaway kørende...<3

http://amorspil.blogspot.dk/